dontsleppyunhappy öncelikle geçmiş olsun. Benimde bebeğimin kulak arkası, göğüs ve sırt, birde diz ve dirsek arkalarında vardı egzama o dönemlerde. Doktorumuz momecon verdi, kortizonlu merhem. Cildi çok kuru olduğu için muhtemelen dedi doktorumuz. Benimde kedim var ama kediden dolayı olduğunu sanmam dedi. Besin alerjisi olduğunuda düşünmüyorum dedi.. Bizde momecon kullandık 5gün egzama geçer geçmez mustela aldık nemlendirici en iyi o diye. Çok nadir de olsa ek gıda döneminde 1 2 kere daha kızardı ama onun dışında yaşamadık.
Her seferinde şampuan kullanmayın banyoda, kurulama yaparken tampon yapar gibi kurutun silmeyin tahriş olmasın, kesinlikle ıslak kalmamalı, bol bol nemlendirici kullanın. Emziriyorsanız bir süre yediklerinize dikkat edin, acı, süt ürünü, baharat az tüketin mesela.