Hepinize merhaba, bebeğim 3 ay 15 günlük. Başından beri egzaması vardı, ama bir haftadır cok kötü bir hal aldı, egzama bütün gövde, kollar bacaklar ayaklara yayıldı, mustela stelatopia krem önerdi doktorum. Sürüyorum hergün, sizlerin egzaması olan bebeğiniz var mı, nasıl bir yol izliyorsunuz. Bizde uyku problemi yapıyor, sanırım kaşınmaktan uyumuyor. Birde evde köpeğim var, o mu tetikliyor anlamadım, sadece 1 haftadır cok kötü. Başka bir doktor köpeğin zararı olmayacağını söylemişti. Şunu öğrenmek istiyorum, egzaması olan ve evde köpeği olmayan var mı. Belki köpekten değildir diye umut ediyorum.