dontsleppyunhappy Ozge23 aminnn, Allah yardımcımız olsun, annelik gerçekten zor, bende iyi olmaya çalışıyorum. Bazen tıkanıyorum, onlar da iyi olsun inşallah ♥
Ozge23 dontsleppyunhappy Amin amin inşallah 🤲🏻 hergün yeni birşey öğreniyoruz onlar sayesinde bizde büyüyoruz ama dediginiz gibi canları sağolsun yeter ❤
New dontsleppyunhappy hebuz cikmadi bir hafta sonra alacagiz ins.Bize hicbir sey koydurtmadilar mamaya kucuk diye cok aci ve cok kotu kokuyordu biraktirsinlar diye bakmistm sukur oyle oldu ama simdi sonuca gore tekrar baslatabilirlermis
dontsleppyunhappy New hayırlısı olsun inşallah, iyi olsunlar yavru kuşlar. Bakalım nasıl bir sonuç çıkacak
Pelin_Nil dontsleppyunhappy sicakta etkiler, terlememesi lazim. Ve %100 pamuklu urunler kullan vicudu icin
Emine1002 Zeynep35_ bende ocean kullanıyorumda sanki bebeğim d vitamini verdikten sonra huzursuzlaniyo gibime geliyo
Ayzmm dontsleppyunhappy alerji kaynakli olabilirmi egzama?oglumun sut alerjisi var ve baya egzama olmustu kortizonlu bi krem kullandim sabah duzeldi doktorunla konus dermovate ismi bu krem gece sur sabaha sadece lekesi kalicak😊
dontsleppyunhappy Ayzmm evet olabilir. Çünkü alerjik mama kullanıyoruz, ve buna rağmen olması beni endişelendirdi.
Mlsblsny Bizede alerji testi yapıldı advantax midir nedir o verildi baya iyi geldi şuan hafif kızardıkça sürüyorum salyaları da bence çoşturuyor ıslak kalan yerler
dontsleppyunhappy Mlsblsny sadece yüzünde değilki, bütün vucudunda. Ama bende istiycem bi krem, sadece şurup verdi, kremi kullandıktan sonra geçti mi