Yenibebek_yenianne +1 ekleyelim. Benimki de öyle. 2,5 aylık geceleri 4-5 bazen de 6 saat uyur, uyandığında da sadece emer tekrar uyur. Biz yemek yediğimizde ana kucağında sakin oturur. Banyo yapmayı çok seviyor. Haftada bir onun kuveti doldurup yuzduruyoruz biraz. Uyanıkken de oyun oynuyoruz sürekli. Oyun halisinida oynamaya başladı.