Her gun bir post açılıyor bebeğim huysuz diye bebeği sakin olan hiç mi kimse yok merak ettim.
Bizim ki aç olunca,altı kirli olunca ağlar onun dışında cok ağlamaz. Atak dönemlerinde huysuz olmuştu bir tek.
Doğdu doğalı uykusu düzenlidir. Yatırırım oyun oynarız beraber. Eli ayağı hiç durmaz çok hareketlidir falan. Daha 2 bucuk ayligiz zaten yeni agulamaya da başladı. Bana bu şekilde annelik kolay geliyor.