Yenibebek_yenianne maşallah diyelim öncelikle tüm sakin bebislerimize🧿 benim kızım da sakin maşallah ağlamayı bile bilmiyor kibar kibar sesler çıkarıyor 😄 uykusu doğduğundan beri düzenli akşam 8-9 gibi uyur gece 2 defa emmek için uyanır. Hiç uykusuz bırakmadı beni çok şükür, 2. Bebeğim bu arada ve 5 aylık inşallah huyu suyu değişmez ilerleyen zamanda zira beni fena rahata alistirdi🙄