Milakizim kesinlikle iki saatte bir uyandırın benimde hastanede sütüm gelmemişti ilk geceki doktor mama verdirtti ölçtüler sarılık filan yoktu ertesi gece başka doktor geldi mama yok illa anne sütü diyor ya sağıyorum gelmedi diyorum yık bir damlası bile yetermiş ağlaya ağlaya göğüslerim kanaya kanaya sagdım verdim ama tabi gelmiyor süt azda olsa verdim çocuğum sarılık oldu sayesinde 17 kusurla hastenede bir gece yattık ağlamaktan helak oldum mama verdim bi kaç gün sonra sütüm geldi bol bol emzirdim iki saatte bir uyandırdım zorla yoska tekrar yükselicekti ki sütüm geldiğinde bile memeyi tutamıyordu biberona sağdım sütü verdim biberona alışır verme dedi doktor sarılık olmasındansa alışsın dedim ama aksine memeyi tutmaya başlayınca biberonu diliyle ittirdi hep .. ben çok üzüldüm ağladım 15 gün sürdü sütünüz gelir inşallah hemen bol bol emzirirseniz geçer tabi en önemlisi aç kalmaması 2 saati geçmemesi