Handan0101 iyi kilo alması sürekli emzirmek zorunda olduğumuzdan olabilir benimki de 1 kg aldı iyi dedi doktor mama çok az haftada bir iki kez verdim o kdar çok araştırdım ki sütümüz yağlı olduğu için ağır gelmiş olabilir diyen de vardı ama eşim doktor arkadaşına sordu sütteki bir maddeyi bebek karaciğer olgunlaşmadan sindiremiyormuş anne sütün bir sürü faydası varken bir madde iyi değil diye emzirmemek olmaz mecbur beklicem 3-4 aylık olmasını Allah başka dert vermesin 🙏