mrskara lekeyle basladi kahverengi ala ala neden erkn geldiki dedim ama adetime 1hafta filan vardi hep olcm diye bekledim durdu abdest aldm yine geldi bu boyle tekrarlayinca bndectest aldm ama szn okudugumda 3gun snra olmaz yani bi ilskinin uzerinden 10-15gun gecer oyle yerlesme kanamasi gelir bzm oldu cunku cok kere