Kızlar herkese merhaba, benim 11 aylık bir beneğim var. Ama ben çalışmaya karar verdim iş bile buldum yakında başlayacağım. Bebeği anneme bırakacağım. Ben yaklaşık bir hafta önce eşimle birlikte oldum ama korunmadı. Ne zamandır spirali erteliyordum ama bu saatten sonra il işim dr a gitmek olacak. Kızlar bugün leke akımtı şeklinde adet kanaması geldi. (Kendi adetim değil, çünkü zamanı değil). Ve hamilelik başlangıcında böyle akıntı şeklinde kanama olurmuş. Ben şuan aşırı korkutorum hamile kaldım diye. Kızlar bu erken dönemde ben ne yapmalıyım. Gerçekten hamile olmak istemiyorum. Evet biliyorum benim ihmalkarlığım. Ama bilmeden lütfen yargılamayın çok şey yaşıyorum, kötü anlamda. Yani bugün gidip ada çayı alsam içmeye başlasam bi faydasını görür müyüm? Gerçekten hiç hazır değilim. Ve acilen işime başlamam gerekiyor.. lütfen beni bilgiliendirin ne yapayım embriyo oluşmasın diye