UraSsmom mrskara İşte hamile kalmamak için korunma gerekiyor zaten. Korunmayı da embriyo oluşması diye bişeyler yapmak nedir.
UraSsmom mrskara Embriyo oluşmasın yada bebek varsa düşsün diye ne yapılır bilmiyorum bilmek de istemezdim.
UraSsmom mrskara 1 haftada sanmıyorum ama betanın Bi değeri var 5in üzerinde olması hamilesin demek. 5in altında değilsin. Yani 6-7 yada 10 olsa bile Bi ihtimal var demek. Kan testi yaptır yine de istersen Bi arkadaşım çok düşük değerle öğrenmişti.
mrskara UraSsmom tamam bugün gidip kan testi yaptırayım. Özel bir hastanede kan testi yaptırmak için önce kadın doğum doktorundan mı randevu almak gerekiyor? Bugün 29 ekim diye kapalı olur sağlık ocağı heralde
UraSsmom mrskara İlla kadın doğuma gitmenize gerek yok. Gebelik kan testi yaptırmak istediğinizi söylemeniz yeterli. Hakkınızda hayırlısı olsun, ama düşündüğünüz şeyleri yapmamanız adına inşallah yoktur gebelik
mrskara UraSsmom düşsün demedim, içm sızlar…. aslında kapı oraya çıkıyor ama embriyo oluşmasın istiyorum
UraSsmom mrskara Oda kesin çözüm değil malesrfspiralle de hamile kalınabiliyo, hem spiral hem eşin korunsa belki daha etkili olur
minikbirbal mrskara biraz daha fazla haz almak için korunmayıp, bir şeyler içerek bebeğe zarar vermek nasıl bir düşünce zihniyet ya ?
mrskara minikbirbal ya işte naparsın biz niye yaşıyoruzki siz bu hayatı en güzel şekilde yaşamayı hak eden insanlarsınız sümeyye hanım dimi😀