Pinardgn-22 katree bu gün goon aldık onu denicem sonradan premium çare evy baby ve can bebe bakicam sırayla
[silindi] Pinardgn-22 Prima molfix sleppy kullandım hepsi sızdırdı e bebeğin bezi baby me yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum kızım 2 yaşında çok şükür daha sızdırma yapmadı bir de küçük alma bezi 👍🏼
SevilayOsmnalp Pinardgn-22 ben canbebe kullandım hep sızdırıyordu değiştim evy baby kullanıyorum kaçtır hiç sızdırma yapmadı
Denizoglum Pinardgn-22 netten siparis veriyorm ben marketlerde flan yok canim denemej istersen sanirim deneme paketleri de vardi 10 lu fln
Pinardgn-22 SevilayOsmnalp goon külot bez almış eşim ama sabaha karşı aldım değiştirdim altını korkumdan
Sadiyealp Pinardgn-22 kilot bezi çok kalın bende hiç beğenmedim ama çırtlı bezi çok iyi o aynı prima gbi
Cihangiriinannesii Pinardgn-22 Bebeland kullanıyoruz ne pişik ne sızdırma yaşamadık akşam yatmadan takıyorum sabah değiştiriyorum tavsiye ederim 😊
Bizal Pinardgn-22 bez bedeniyle alakalı sorun yaşıyor olabilir misiniz acaba? Kızınız kaç kilo ve kaç numara bez kullanıyorsunuz? Prima aktifte hiç sızdırma yaşamadım.
mervedmr Pinardgn-22 prima pure veya prima premium care ikisinde de sızdırma problemi yaşamadım. Sleepy den hiç memnun kalmadım. Hem sızdırma yaptı hem de pişik
denizimo Pinardgn-22 gece Molfix gündüz Migros minies kullanıyorum.2 aydır böyle kullanıyoruz memnunum.
Frozen Pinardgn-22 molfix kullaniyorum hic sizdirma yasamadim. Ikk kizimda da hep molfix kullanmistim. Memnunum acikcasi. Baska bez bilmiyorum