Pinardgn-22 bende slipy prima denedım hep sızdırdı tabi herkezde bir olmuyor ama 1 hafta once e bebekten e bebeğin bezini aldık babyme ne kaka ne çiş asla sızırma yapmıyor sonrasını bılemem ama suanlık cok memnunum aloa veralı aldık ve çiş gostergesıde bez dolduğunda önundeki sarı çigi yeşil oluyor kısacası cok memnun kaldım♥️ Islak mendılde babyme ye gecicem