Pinardgn-22 ben ilk bebeğimi prima ile büyüttüm. 2.ye yine prima ile başladım burda herkes sleepy önerince bi denemek istedim sızdırdı markette görevli bi abla evybaby önerdi prima nin 3te1 fiyatına hem yumuşak hem kokusuz hem çok kaba değil sızdırmıyor da… 2.ayından beri kullanıyoruz memnunum ben bir deneyin derim