Kavruuukk Pinardgn-22 ahh ahh bende ne bezler kullandım sizdirmasin diye her gün kalktığımda yatakta üstüte ıslak oluyodu ama ben hep yüz üstü uyutuyorum bide gece hiç değiştirmediğim için sizdirdigini farkettim artık gece uyanınca emmek için degistiriyorum bi kere
Pinardgn-22 Kavruuukk bende değiştirirdim doluysa eğer ama dün kızımda hiç uyanmadı ondan oldu zaten saat kurcam bu gece
Yasmin26 Pinardgn-22 Bu durumda en pahalı bez de kullansan kızdır çünkü biz dolmuş bir bez bez taşıyorsa ya küçük gelmiştir ya da büyük yüzüstü yatan bebekler hep bu sorunu yaşar
eylulbebesi Birkullanici sleepynin bazı paketleri hatalı bence. Ben 4 paket 1 numara almıştım. paketin biri nedense sürekli sızdırdı. Suçu kendimde buldum anneme bağlattım hep onda da sızdı sorun bazı paketlerde bence
Birkullanici eylulbebesi evet evde kulot bez vardi onu kullandim isin komigi oade de edemiyorum fis yok
elf0 Pinardgn-22 numarasını doğru kullanmıyo olabilir misiniz? Belki küçük veya büyük geliyodur öyle olduğunda da sıZdırıyo çünkü
Pinardgn-22 elf0 11 i geçkin kilosu 5 numara kullanıyorum ve o bacaklarını sıkıyor iz yapıyor anlamadım yani
Cileuc Pinardgn-22 ebebeğin bezini deneyebilirsiniz🙏Ben genelde Sleepy kullanıyorum ama mecburiyetten ebenle bezinden aldım beğendim diğerleri aynı şekilde bebeğe yaramadı
salihaagg1 Pinardgn-22 5 numara artık küçük geliyordur. Bende prima kullanıyorum 16 aylık 11,5 kilo. 5 numara son zamanlar da sızdırma yaptı küçük geldiğini fark ettim 6 numaraya geçtim sızdırma kalmadı
Deletedmom388 Pinardgn-22 Prima premium care tüm gece sızdırmıyor,kızım yüz üstü uyumasına rağmen.Geçenlerde sleepy natural aldım,sabah baktım sırılsıklam,prima devam tekrar.Aktif bebekte daha çok sızdırma oluyor diyorlar onu mu kullanıyorsunuz
Mltmdfn Pinardgn-22 kesnlikle prima günlük rahatlık hem cok ucuz hem bez incecik çiş yapınca altında kalınlaşmıyor hem De sızdırmıyor on numara bez ilk aldıgımda bu ne böyle bez mi olur demiştim ama canımız oldu kendisi🥰😂
Kuzey-41 Pinardgn-22 canm bebekten bebege degisiyor işemeylemi alakali yatmaylami bilmiyorum mesela ben prima kullaniyorum hic sizdirmiyor molfix te kullandim o da iyiydi
Pinardgn-22 Kuzey-41 ben hem Molfix hem Prima kullanıyorum değişimle hangisi denk gelirse onu alıyorduk bu zamana kadar 15 aylık oldu kızım hiç bı sorun yaşamadım diyorum ya bu sıralar böyle bı durumla karşı karşıyayız
bitterikolata Pinardgn-22 Prima premium care, bu bez sızdırıyorsa ya bedeni olmuyordur ya da yanlış bağlıyorsunuzdur