Tugbadrsn Benim bu ay 1 hafta gecikti, çkk şiddetli kasık ağrım oldu, ertesi gün kadın doğuma gittim, gebelik için, enfeksiyon için kan-idrar istedi. Mantar enfekyonundan kaynaklıymış, alttan muayene edince lekelenme şeklinde kanama olmuştu ogün, ertesi günüde adet oldum. Stres geciktiriyor, adeti.