Tugbadrsn selam. Benim ilk gebeliğim böyle olmuştu. Ağır bir grip geçiriyodum, 4 gün gecikti, hastalıktandır diye düşündüm. Evde test yaptım negarif çıktı. Ertesi gün sağlık ocağına gittim kan testi verdim o da negatif çıktı. Gribim daha da ağırlaştı ve artık 7 gün geçmişti adet olmamıştım. İşyeri hekimime gittim durumu anlattım, gebe olma ihtimalime karşı gebelikte de kullanılan antibiyotik verdi, eve geldiğimde içine kurt düştü yine idrar testi yaptım yine negatif çıktı, ilacı kullandım. 10 gün geçti hala adet olmamıştım, hsonu için kadındoğumdan randevu aldım, Ertesi gün işyerinde kan tahlili verdim, kan sonucunu bekleyemedim akşam yine test yaptım yine negatif :)) ama bu sefer testi atmamışım sifonun ğzerinde kalmış. 1 saat sonra wc ye gittiğimde çift çizgi olmuştu. Ertesi gün kan testi pozitif çıktı. Yani 10-12 gün sonunda 3 idrar testi, 2 kan testi yaptım anca çıktı. Geç dönllenme olmuş, son adet tarihime göre 7 haftalık hamile görüniyodum ama hcg değerim 5 haftalığa denk idi. adet tarihim düzenlendi vs vs. iki oğlım arasında 22 ay var, ilki 13 aylıkken 2.ye hamile kalmıştım. Allah kolaylık versin, hakkında hayırlısı olsun inşallah..