Tugbadrsn ArasCinarveAnnesi Aynen canım ondan olmuyorız stres ilaç kullanımı mevsim inşallah sende olursun ya🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ArasCinarveAnnesi Tugbadrsn Merhaba, geçen gün regl olunca sevincinizi paylaşmıştınız. Dün gece bende oldum ve aynı sevinci yaşadığım için paylaşmak istedim 😂 Gecikme, stres, korku, şüphe vs kadın olmak zor iş 🤦♀️
Ricitos Tugbadrsn geçmiş olsun canım.. allaj isteyen herkese sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
MinnakPrensesim Tugbadrsn benimde aynı şekilde gecikme var 6 gün geçti halen olmadım , Hayırlısı olsun herşeyin, 🙏🏻🙏🏻😊
Tugbadrsn ArasCinarveAnnesi Ay çok sevindim canım ya vallahi insan stres korku panik halinde olunca geçekten gecikiyor 🤷🏻♀️çok şükür
ArasCinarveAnnesi Edakk Amin, inşallah en kısa sürede olursunuz. Ben yaptığım testlerin negatif sonuçlarını görünce biraz rahatlayıp kafaya takmayı bırakmıştım. Ve de beklemediğim bi anda oldu kafanıza takmamaya düşünmemeye çalışın :)