demetdiyebiri35 Allah bağışlasın ama iri bebekte zor oluyordur özenen oluyir ya ben çok ta ozenemiyirum inanın bütün gün kolumda tek el iş yapıyorum. Iri bir bebek olsaydı ben ne yapardım diyorum sağlık olsunda yinede Allah hepimize kolaylık versin insaalah