Erenbebeninannesi kızım tam 5aylık 7kilo sayılır sleepy 4 kullanıyorum 2aydır ilk doğduğunda 2 numaradan baladım direk 4e gectim cok genış de deıl tamda oturmuyor daha iyi sıksın istemiyorum.kampanyalardan alıyorum coklu daha avantajlı oluyor.daha yeni aldım 200tane sleepy 4 numara bu sedee külot bez aldım memnunum yani