Erenbebeninannesi demetdiyebiri35 evet canım altıni tam doldurmadigi zaman sizdirmiyor ama bi kaç kere üst üste yaparsa bez doluyor illaki sızıyor yani ilk doğduğunda prima kullandım memnun kaldım da fiyat bizi yordu biraz sonra molfix almaya başladık memnun kalmadim sonra bimin bezini kullanmaya başladım hem de fiyatı da uygun
demetdiyebiri35 Erenbebeninannesi a101 in bezinide çok met ediyorlar ama ben şaşmayacağım çünkü çok pişik oldu adet fiyatı 10₺ dahi olsa premium care 😬😬😬
Erenbebeninannesi demetdiyebiri35 yani her cocuk icin her bez uymayabilir yani cildine zarar veriyorsa tabiki en iyisini seçmek gerekiyo
BKumsal Erenbebeninannesi Markaya göre değişir. Sleepy küçük mesela bence. Zaten beğenmedim de. Ama kilot bezi daha iyi.
Erenbebeninannesi BKumsal külot bez ile normal bez arasında fiyat farkı oluyormu canm en kullanışlı olanı külot bez bence hele de hareketli oldukları dönemde
Erenbebeninannesi Cihangiriinannesii aslında aile hekimliğinde hemşiremiz ayına göre iyi kilosu diyor ama bilmem bana zayıf gorunüyor minyon tipli zaten 3 numara bile büyük geliyor sanki
demetdiyebiri35 Erenbebeninannesi aynen pişikten çok çektim ya neelr kullanmadım en sonunda buldum çözümü balmumu kremi :)
Erenbebeninannesi demetdiyebiri35 anladım canım iyi bakalım sağlıklı olsun da bebislerimiz daha ne isteriz ki 🌸
BKumsal Erenbebeninannesi Bana eltim vermişti bebeğine küçük geldiği için. Bilemedim şimdi. Ama içinde çok vardı. Belki de 100 küsürdü. 4 no idi ama küçüktü yine. Kızım 4 buçuk aylıktı. Kilot çok iz yapıyor o yüzden normalini tercih ediyorum ben.
Meralvedatazer Biz 4 aylığız 4 numara kullanıyoruz lastik izi yapmıyormu canım küçük değilmi 9 aylık bebek için🤔
Erenbebeninannesi Meralvedatazer yapmıyor canım yaptığı anda degistirecegim zaten aslında 4 numaraya geçmek istiyorum da acaba büyük gelir mi diye endiseliyim birazda 3 numara bile buyük gibi duruyor
Meralvedatazer Erenbebeninannesi büyük gelmesi daha iyi bence canım bende bimin bezini kullanıyorum hiç değilse bez biraz bol olunca bebişlerde rahat ediyor içinde😇
Baldudak_Emirbeyimiz Erenbebeninannesi 7 Aylık olmak uzereyiz ama neredeyse 2 aydır 5 numara kullanıyorum bu elimdeki bezler bitince 6 numaraya geçeceğim.
mervedmr Kızım 2 ay 24 günlük 5500gr. Prima premium care 2 numara kullanıyoruz. Bu paket bitince 3 numaraya gececeğim.