Rules BaraninAnnesi doğum kilosu 4 boyu 54 daha 25 günlükken 4750 oldu ❤️ Normal doğum için 18 saat uğraştım ama açılmam çok yavaş ilerledi dayanamadım daha fazla sezeryan istedim. Yoğun bakıma almışlardı hemşirelerde her gören normal mi doğurdun diye sordu senin hesap 😂 şimdi bakıyorum oğluma ben zaten normal yapamazdım diyorum 😬
BaraninAnnesi Rules haha benim oglanda 4 kilo doğdu doktor baştan sezaryan dedi ben normal için direttim ama sansa bırakmadı. İc catim darmis. Neyse sağlıklı bir şekilde doğdular çok şükür 😚
Ogretmen34 mirayyy20-20 peki tam üç aylık olduğunda kaç kiloydu? Benim kızım iki aylık 5 kilo ben geçtim 3+ ama sızma yapıyor iki numaradayken yapmamıştı memnundum acaba büyük mu geliyor anlamadım
mirayyy20-20 Ogretmen34 olabilir bizimki 3 aylık kontrolunde 6.5 kiloydu . Büyük geliyor olabilir size
mirayyy20-20 Ogretmen34 ben 6 kiloyken bile 2 no kullanıyordum kaka çıkıyordu yapar yapmaz bir de baktım ki 6 kiloya kadarmış 2 paket 3 no kullandım o sırada da büyük paket 3+ siparişi verdim
Rules Hhilal2310 aynen öyle her bebek farklı prima iyi olunca bugün aldım valla gerildim çünkü kaç gündür
Rules Alicimmm benim aklıma geldi bi kaç kişi demişti her bez her bebeğe olmuyor diye o yüzden 1 er paket almıştım iyi diye 2-3 paket daha aldım 🙈
Beybiko-2020 Molfix pişik yaptı, e bebek in markasını kullandım sızdırdı pişik yaptı bilmiyorum ne yapsam.
sirdaass Rules sleepy kullanıyırum ve o durumu hiç yaşamadım acaba kilosuna göre yanlıs numara kullanıyo olabilir misiniz
Rules sirdaass hastanede yatarken 1 yollamıştım 2 ile değiştirmişler baya küçük 1 prima 1 kullandım tıpatıp aynı canım sleepy 2 ile bence en ideal boy 2 bebeğime
UzunHatun Rules cnm bende Molfix kullanıyordum ilk defa sleppy aldım Molfix markette yoktu die bin pişman oldum dediğin gibi hep sızdırıyor beline kadar geliyor her altını açtığımda üstünüde değişiyorm ve lastikleri iz yapıyor bidaha asla ama asla almam
A_y_can34 TgbSG minies mi? Ya biz de yeni geçtik ama bin pişmanım çok sızdırıyor yani beş dakika almadan bütün kıyafetleri batacak şekilde oluyor altı hep kakada böyle çiş de bir kaç kez sızdırdı erkek mi bebeğiniz?
TgbSG A_y_can34 evet minies aşırı derecede memnunum. Prima gibi aynı. Ve bant yerleri çok sıkı. Alıp denemenizi tavsiye ederim hem kaliteli hem uygun fiyatlı. Hayır kız bebeğim.
Fly35 BaraninAnnesi keşke başka doktora da sorsaydınız, doktorlar seZaryen için türlü türlü sebepler sunuyor bahane manasında