Fly35 yok gittim başka doktora oda aynısını söyledi iç çatin dar dedi ama ben çok direttim çünkü çati dogum esnasındada açılabiliyor. Ve aslında dogum şekli doğum esnasında karar verilir ama dediğiniz gibi sezaryan için bahaneler üretiliyor.38 haftada sezaryan yapmak istediler. Dedim madem sezaryan olacağım ozaman belirtimle olmak
istiyorum dedim. Nişanımı suyumu bekledim. 41 haftamda belirtim geldi sezaryan oldum… bana kalsa normal denemek isterdim ama doktor yok bacağı omuzu takilir yok kordon yok risk filan dedikçe esim huylandı. Psikolojim çok etkilendi sanki çocuğuma kötülük yapıyormuşum gibi. O yüzden daha fazla direnemedim sezaryan oldum. En azından belirtim gelmesi vicdanen beni rahatlattı. Doktora kalsaydı 38 haftada çok erken alacaktı. İyi ki aldırmadım çünkü erken alınan çocukların sarılık riski ikiye katlanıyor düzenleri çok geç oturuyor günleri dolmadan alındıkları için huzursuz oluyorlar… öyle iste sağlıklı dogdu çok şükür ama o süreç çok yıprattı beni….