Rules yok lastik kenarlarini çıkartman lazım. Yani sıkı olmadığı için sızıyordur ve arka kısım çok asagadadir bağladıktan sonra biraz yukarı cek pantolon çeker gibi. Yoksa ben ve bir cogumuz o problemi yaşamıyoruz sleepyde ben çok memnumum. yada büyük beden bez kullanıyorsun. Yenidoğan için 2 numara zaten büyük bence kaç kilo ki.
Ben benim oglani bazen akşam yatırırken bağlıyorum fırsat olmuyor değiştirmeye (gece uyanmasın diye ellemiyorum) taaa sabaha kadar aynı bezle duruyor sızmıyor yani.