Rules ilk aylarda mı oluyor bilmiyorum ama ben 4 numarasını aldım hiç sızdırmadı memnun kaldım ama kilot bezdi bizimki bantlısını kullanmadım herkez sızdırıyor diyor sızdırmıyo diyende var ama çoğu sızdırıyor diyor bende ilk aydan prima premium care kullandım 3 numaraya kadar geceleri hiç sızdırmadı gündüz molfix 3D kullandım bazen gecede kullandım çok memnunum bu markalardan 2 side hiç sızdırmıyor☺️