Sleepy ile bu aralar başım dertte. Artık kıyafet yıkamaktan yoruldum. Bi bez sürekli taşırır mı? Günde 7-8 bez değiştiriyorum bağlarken sürekli kontrol ediyorum ona rağmen sürekli taşıyor. Kaka yapacağını anladığımda koşarak bakım örtüsünü seriyorum. Her seferinde böyle uğraşmak zorunda mıyım boşuna mı bez parası ödüyoruz anlamadım. Elimde stok için aldığım 320 adet 3 midi plus var. İade etmek için sleepy ile iletişime geçtim. 3 tane temiz bez istediler inceleme için. Bezin benim bebeğime iyi gelmedi bunun inceleme ile ne alakası var? Direk iade almalıydı beni inceleme ile uğraştırıyor! Letgoya koydum umarım satılır molfix ile devam etmeyi düşünüyorum.