Hhilal2310 canım oğlum 54 cm 4 kilo doğdu 9 gün hastaneden yattı doğduğunda 1 numara sleepy göndermiştim hastaneye küçük geldi diye çantasına 2 numara bez koymuşlar baya ben yine 1 le ri kullandım sonra elimde olan primaya geçtim prima yenidoğan ile sleepynin boyları aynı ölçtüm. Prima bitince sleepy 2 ye geçtim öyle küçük te değil bez oğlum şimdi 58 cm 4750 bezin cırtları üstüste geliyor büyük bile tam sıfır yapıyorum beline de bacaklarına da ben anladım sorunu galiba. Hastaneden alırken de çok çiş yapıyor demişlerdi hangi doktora gitsek sık çiş yaptığını söylüyor bence sleepynin iç dolgusu çok çiş yapan bebeklere yetmiyor. Ben gibi kaç kişi muzdarip kalmış yazdılar hep