Rules KmslCnn bende uygun ve doğal diye geçtim bazen böyle bi damla gibi bazen komple beli ıslanıyor üşür hasta olur diye sürekli kontrol eder oldum artık
KmslCnn Rules Benimde yanları ıslanıyor çok değiştiriyorum sonra kıyafetlerini mecbur ama neden sızdırıyor acaba
Minikbirkalp Sleepy de sızdırma falan yaşamadım çok çabuk dolup şişiyor gün içinde çok değiştiriyordum prima ya geçtim bende daha rahat hem de çok iz yapıyordu sleepy
Rules Minikbirkalp ya evet bende yanlış mı gözlemliyorum dedim ama önü hemen topak topak oluyor doluyor bez dimi prima da öyle olmuyordu aynı saatlerde alsamda daha yer var gibi oluyordu ama sanki sleepy de 1 gündür almıyorum gibi dolu oluyor
Rules mirayyy20-20 ben o kadar saat tutsam çişin içinde uyanırız heralde 😂 3-4 saatte bir çocuğumun her bez değişimi aynı zamanda kıyafet değişimi oluyor
MasalMomy Rules 4 aylık bebeğim doğduğundan beri sleepy kullanıyorum 10 kereyi geçmez sızdırma yaptığı oda çok aşırı dolarsa çıkıyor 🧐
Rules acimavi bende uygun fiyat temiz içerik diye sleepy tercih ettim ama böyle olunca astarı yüzünden pahalıya geliyor her gün çamaşır ütü bıktırdı hayır bide çocuğun uykusunu bölüp üst değiştirmeye çalışıyoruz uyanıyor bu seferde huysuzlanıyor
smile56 Rules sleepyden daha cok hosuma gidiyor doğrusu.daha hos dokusu ve daha hafif.sleepy gibi kocaman şişmiyor.cok kullanmadım ama kullandığım kadarıyla onu tercih ederim.deneme paketleri var trendyolda 12tl flndı indirimde
Minikbirkalp Rules aynn hatta biraz fazla kalınca içinin parçacıkları çıkıyordu çocuğumun totosunda bende değiştim
Miniminnak22 mirayyy20-20 ay pişik falan olmuyo mu poposu Ben gece bile 1 2 defa değiştiriyorum O kadar beklesem ortada ne popo kalır ne kıyafet ne bez 😂
Rules Miniminnak22 bende ne zaman emzirsem altını da değiştiriyorum hemen pişik olacakmış gibi geliyor onca saat mümkün değil bize bile sızar çiş 😂😂
mirayyy20-20 Miniminnak22 şükür şimdiye kadar hiç pisik olmadi. Gece kaka yaparsa hemen değiştiriyorum ama yapmazsa sabaha
Limonkizvera Rules bende de tam tersi oldu Prima sizdrdi 7 bcuuk aydr sleepy kullanıyorum bir kere birde sizdirmadi çok ilginc
birolanameftun Rules ben de sleepy kullanıyorum doğduğundan beri ve hiç sorun yaşamadım çook beğenerek kullanıyorum 🤔
Rules birolanameftun bende hep hamileyken sleepy kullanırım kafam rahat olur diyordum ama artık eşim bile bıktı prima alalım diyor 🤷♀️
nneslihan birolanameftun sizdede lastik izi yapıyor mu acaba ben o yüzden elimdekiler bitince değiştireceğim
TgbSG Rules bende sizin gibi yapıyorum. Birde bu gaz probleminden çok ıkınınca kaka yukarı doğru ister istemez çıkıyor herhalde 🙈ondanda kaynaklı olabilir
Rules TgbSG kakayla ilgili hiç sorun yaşamadım yeni doğan olduğu işin haftada 2 kere yapıyor onda da yaparken farkediyorum hemen temizliyorum sızdırmaya fırsatı kalmıyor 😂 ama çiş ten bıktım kadar sık değiştirmeme rağmen hep ıslak çocuğun üstü
Cileuc Bende doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum .ilklerde benim de bir kaç kez sızdı oda benden kaynaklıydı acemiydik biraz ☺️
Rules Cileuc aksine benimde ilk zamanlar hiç sorun olmadı prima kullanıyordum sonra sleepy e geçtik hatta eşime kızdım bi kaç defa gevşek bağlıyorsun diye meğer adamın günahını almışım 🤦♀️😂