Rules kızım 3 ay 14 günlük, ilk günden beri sleepy kullanıyorum, ilk ayda bir kaç kere yanlardan sızdırma olmuştu güzel bağlanmadığına yordum çünkü kim denk gelirse o değiştiriyordu, onun dışında nadiren kaka yaptığında yandan hafif sızıyor. Bunu da kaka yoğunluğu ve bebeğimin duruş şekline bağlıyorum. Sızdırma nedenlerini tahmin ettiğim için sızdırdığı zamanlarda sorun etmedim ben hiç. Çünkü şimdiye kadar pişik olmadı maaşallah, fiyatı uygun, içeriği temiz. O yüzden genel olarak memnunum ben sleepyden