Svly1212 canim ilk dogumsa hap ile gecer acilar.ertesi gunu kosarak cikarim hastaneden ve 2. Dogumdan sonra 3 yada 4 gun sabah aksam igne verir doktorum. Heeecc biseyim kalmaz. Son dogumda koridorda bi ablayla yuruyoduk. Normal dogurdun oyle hizli yurursun dedi,yoo sezaryen dedim.. tabi ilk te oyle olursun dedi yooo 4. Dedim. Kapat ceneni gir odana ,basina bi is gelir dedi 😀😀