Betuscesi Svly1212 tabiki bir hafta sonra geçecek canım, tabi dikkat edeceksin sonrasında ama otururken şuanki gibi ağrımayacak sırt ağrın geçecek yani benim böyle oldu
Svly1212 Betuscesi ya inşallah valla o kadar sabırsızlıkla bekliyorum ki o günü sırt ağrısı karin da acıma yanma oluyor ya bi de korse ne zaman sonra kullandınız
Nihannn Svly1212 yoo lazerli butun ameliyatlarim. Ilk dogumda gulerken canim cikar gibi olurdum. Bunu farkeden esim ve kardesim tum espri yeteneklerini kullanirlardi. Sonrakilerde igne olunca oda olmadi. Ama gulmezken fisek gibiydim.
Svly1212 Yenibebek_yenianne ya ben sanki hiç geçmeyecek gibi o kadar psikolojimi etkilendi ki yanma beni mahvediyor 😔
Betuscesi Svly1212 hepsini yaşadım kuzum yatamazdım korkudan dik duramadım sırtım acayip ağrırdı kızımı emzirip anneme al derdim hemen ama bir hafta sonra şehirlerarası ev taşıdım sen düşün 😁 korse kullanmadım bu arada göbeğim az yesem gidecek seviyede ama emzirdiğim için dikkat etmiyorum kızım beş aylık büyüsün bakalım bence dikişlerini hiç zorlama ilk iki üç ay
Svly1212 gozde__ sanki hiç geçmeyecek gibi psikolojimi çok etkile di çünkü hiç durabilen bi insan değildim şimdi kendi kendine hiç bisey yapamaman ve üstüne o acı yine de şükür
gozde__ Svly1212 yok canım öyle düşünme benim de psikolojimi kaynana denen kişi bozmuştu yarım insansın artık diye 😓Ama bir yıl sonunda ben damacana da taşıyordum uzanıp camlarımı da siliyordum ip de atlıyordum boşver milleti sen şimdi kendini koru biraz daha
BhtrOlcay_ Svly1212 Canım bir haftada toparlancaksın merak etme. Bol bol yürüyüş yap günde 2 ltre su kesinlikle iç faydasını çok gördüm. Herkes gibi benimde çok yandı canım ben nasıl düzelicem diye düşünüyordum kara kara ama şimdi evde hiç durduğum yok emin ol geçicek en önemli bebişinin sağlığı onun içinde bol emzirmen lazım herşeyden önce şuan onu düşün annesi.🌟
Svly1212 BhtrOlcay_ aynen öyle ama sanki hiç geçmeyecek gibi o günü sabırsızlıkla bekliyorum ya baya bi kişiye de sordum burda postta ama yanma olmadimi sizde
Tazeanne060620 Svly1212 psikolojik diye dusunuyorum ben kendimi hic ameliyat olmus gibi gormedim normal cok istiyodum ama oglum arzu etmedi cani sagolsun 😇🤗 o iyi olsunda kendinize inanin hersey geciyo saglikli bol guzel zamanlariniza bebeginizle
UraSsmom Svly1212 Ben zor atlattım hiç demeyim, ama ben sadece oğlumun yanımda olmamasına bağlıyorum bunu. 8 gün küvözde kalmıştı oğlum, yanımda olsaydı eminim daha erken ayaklanırdım. Kolay atlatırsın inşallah bu süreci.
BhtrOlcay_ Svly1212 olmazmıı canım ya yatağa yatamıyordum yanıyodu dönemiyordum kalkamıyordum zaten koltuğa oturmadım alçaktı kalkınca yanıyodu dikişlerim oyüzden sandalyede oturuyordum. Çok zor inanki ama sabret yürüdükçe geçicek .
Pogaca_yanaklimm Svly1212 Öncelikle çok geçmiş olsun bebişiniz hayırlı olsun😊her bünyede farklı farklı bir durum bence ama kesinlikle bolbol su içip yürümelisin ben ilk yürüyüşten sonra hiç oturmadım desem yeri çok şükür hastaneden zımba gibi çıkmıştım bir haftaya kalmadan her işimide kendim görmüştüm
Asel8 Svly1212 20 günlük sezeryanlı olarak hemen yazayım ☺️ merak etme ilk yürümede biraz zorlanıcaksın ağrın olucak tabi bebeğini emzirmeden zorlanıyosundur haliyle kucağına alamıyorsun çünkü ama 2. Günü 1 saat dinlen kalk yürü biraz yattıkça ağırlaşıyosun yürüdükçe daha çabuk iyileşiceksin emin ol. Ben 2 gün hastanede yattım 3.gün eve geldim inanır mısın hiç istirahat edemedim bebeğim sarılık olmuştu hastane hastane dolaştık o yüzden edemedim tabi ama yinede evdeyken de yatmak zor oluyordu yürüyordum sık sık açılıyor insan
Tubau Svly1212 Ben 1 ay ağrılar içinde yaşadım. Ama ertesi güne herşeyi yapabilenler vardı gördüm yani sorun bendeydi sanırım 🙈
Pogaca_yanaklimm bir_pasa_annesi Aynı bende öyleydim hemşireye ben kendim kalkarım dedim olmaz bırakamam elimi tutucaksın dedi😅sonra odaya her geldiğinde hep gezerken görüyordu bi yat dinlen iyisin tamamda bari biraz naz yap kocana demişti🤭🙈🙈
bir_pasa_annesi Pogaca_yanaklimm hahahah masallah acaba bünyeyle mi alakalı cevremde cok var sezaryen olan ee belden iğne söyle agrıyor sonda söyle agrıyo ilk kalkıs da sanki tekrar ameliyat oluyon kusuyon miden bulanıyor bla bla bla korkuttluar beni ama hiçbiri olmadı Allaha şükür
Asel8 Yenibebek_yenianne bende valla ilk doğumum normal oldu bu sezaryen bunda daha çabuk iyileştim 😄