Svly1212 Merhaba 1 hafta içinde toparlanavaksiniz ,15 güne kadar daha iyi hissedeceksiniz ağrılarınız hemen geçmiyor bir ay kadar yanma ,sızlama gibi şeyler olabilir bunlarda aksine olumlu belirtiler dikisleriniz iyileşiyor demek.Yataktan kalkıp yatarken önce ayaklarını salon aynı hamileyken yaptığınız gibi ,hamile yastığın iz varsa bir süre onu kullanabilirsiniz ben bir ay kadar kullandım baya fatdasi oldu .Oturup kalkarken anı hareket etmekten kaçının bir de bildiğim kafati ile emzirme döneminde Parol günde 4 taneye kadar kullanabiliyorsunuz,ağrınız oldukça alabilirsiniz doktorunuza danışıp