Nesli0504 tedbirli olmak açısından evde haftada bir tartın bebeğinizi. Önce siz çıkın tartıya sonra sadece bodysi varken bebeğinizle çıkın böylelikle tedbirli ilerlersiniz. Ben bugün sabah tarttım evde sağlık ocağına götürdüm aşı İçin aynı çıktı. Boyunu da ölçüyorum evde. Çünkü bu aylarda bebekler az emiyor. Bir de baktınız az emiyor sağın sütünüzü kaşıkla verin. Bizim bu ay meme reddi oldu hep uykuda emzirdim bir de sağıp kaşıkla verdim. 800 gr almış. 4 aylık.