Nesli0504 benim Kızımda şuan 5ay24günlük, ben yurtdışında yaşıyorum canım ordaki Doktorlar neler diyor bilmiyorum ama Kilosu gayet iyi canını hic sıkma Anne sütü veriyorsun tabikide birden çok kilo almasını beklememeyiz, heleki bu dönemde diş sancıları oluyor etrafı daha farklı algılıyorlar, bende çok takıyordum kafama bu Kiloyu ama benim Doktorum belirli aydan sonra birden çok fazla kilo almasını bekleme dedi, bizde Ek Gıdaya başladık yavaş yavaş ilerliyoruz, diyeceğim o ki emzirmeye devam et hic sıkma canını sağlık olsun yeterki 💛