Moralim gerçekten çok bozuk. Kızım 5 ay 24 günlük 4 ay aşısı için sağlık ocağına gittiğimde 1 ayda 300 gram almıştı sadece anne sütü ile besleniyor hemşire doktora danışmamızı söyledi doktoruna götürdüm ve 1 hafta 2,5-3 saatte bir emzir bi bakalım 1 haftada kaç kilo alacak ona göre anne sütü yetersiz geliyor siye ek gıdaya erken başlayacaktık 1 hafta dikkat ettim gece emmesi çok güzel fakat gündüz sesten etrafa bakmaktan az emiyordu çok uğraşıyordum 1 hafta sonunda doktora gittik ve 200 gram almıştı doktorumuz çok iyi dedi bu şekilde devam et ek gıdaya erken başlamaya gerek yok dedi dün doktora gittik özel aşı için tarttı doktorumuz ve kilosunu görünce şok oldum çok üzüldüm gözlerim doldu sadece 100 gram almış 1 ayda şu an 6.300 kilosu Doktorumuz ek gıda dedi zaten 6 aylık olacağımız için ek gıda başlayacaktık. Ama bebeğimin az kilo alması beni üzdü şok şükür sütüm var emziriyorum saat aralıklarına dikkat ediyorum ama neden böyle oldu ki kendimi yetersiz ve ilgisiz bebeğime bakamıyormuş onu besleyemiyormuş gibi hissettim 😞😞