Saglikci benim apse olunca aktı kendi. Ama doktor kesi atıp temzled suan acık yara var iste delik gibi 😭 onun pansumanı beter ondan dolayı işte cok korkuyorum cok acıyo icini temzliyo deligin. 3 gn gelirsin dedi. Yarn icin doktor bakacsk. Yarn kültür sonucum cıkar. 1 hafta spmrada biyopsi cıkar. Ama bnde granülomatöz mastitten süpheleniyorum. Cok korkuyorm bi tane bebegim var 22 aylık digeride 5.5 aylık karnımda 😭😭