Saglikci bendede mastit oldu antibiyotik falan kullandım bir aydır geçmedi geçen hafta enjektörlü baktı tekrar antibiyotik verdi dün kontrole gittim ufak bir kesi atıp iltihabı boşaltılar fakat eve geldim sıktırınca akıyordu ordan iltihap tertidiyotla pansuman yaptım arada bugün sabah kapanıyor gibi olmuş o kesi sertlik ve kızarıklık var ama hala sonradan mı geçiyor yoksa kesildi aktık normale dönmesi mi gerekiyor direk anlamadım Perşembe günü tekrar kontrole gideceğim daha büyük kesi atmasından korkuyorum 🙇♀️