Yepisyenianne evet kesinlikle kimseye yaşatmasın. Benim de geçirdiğim 3. Mastitti 35 gün kadar mastit bulgularıyla takıldım 5 kuru antibiyotik fayda etmedi. En son hastaneye yatırarak damardan antibiyotik tedavisi+ kataterle düzeldim. Birçok doktor ilk defa böyle bir şey gördüğünü söylemişti 🥺 toplam 2 ay kadar uğraştırdı bizi eşim adak adadı ve kestirdi düşünün 😅 sağ olun ☺️
SDefneA benim hiç durmuyordu bilemedim şu an. Bir de benim o apsenin keseciği süt kanallarına açılmış o çok uğraştırdı bizi tam iltihap kesiliyordu süt geliyordu poşete bu defa süt tekrar iltihaplanıyordu bu şekilde döngüye girdiğimiz için çok uzadı tedavi. Belki sizin daha rahat geçer 🙏🏻