goksukus valla bilmiyorum korkuttu doktor 😄 yok anne sütü sarılığı olabilir, kan uyuşmazlığınız olabilir falan dedi kan aldılar bebeğimden. Sonra sarılık 14 çıktı kan grubunun sonucu nasıl oluyorsa çıkmadı yarın tekrar kan verdir dedi bende gitmedim tekrar kolunu deldirmeye kıyamadım 😑. Aç bırakmadıktan sonra yükselmez ne de olsa dedim yani. Çok şükür geçti. Bu aralar uzayan sarılık çok duyuyorum. Aşıdan mı oldu diye aklıma geliyor. Sonuçta oda sarılık aşısı 😐