goksukus Mircet düşük gördüğünü söyledi ama en son biz çok ısrar ettik. Çünkü gözleri çok sarıydı. Yüksek olduğunda kıyafeti bile sarı olabiliyormuş bunu da yeni öğrendim 🥴
Mircet goksukus benim bebeğimde sarılık geçirdi bir gün hastanede yattık geçti çok şükür bol bol emzirmek dışında başka bişey yapılamıyor malesef eğer ileri derecedeyse ilaç tedaviside verilebiliryormuş
goksukus Tugcedunya sebebini bulamadılar canım ateş dediler ama emin olamamış doktorlar şimdi 20 yasında otizmli