şekerli su vermeyin. Bebeğin bağırsakları hareketlerini de bozmuş olursunuz. Etkisi de olmuyor büyük ihtimalle sizinde anne sütü sarılığı var. Benim bebeğimde de aynı durum söz konusu. 3 aya kadar doktor normal karsılıyor. 2 aylık olduk ve devam ediyor. Kilo alımı iyi. 15 gün takibi yapıldı ve değerler yatış seviyesine gelmediği için doktor fototerapiyi gerek görmedi. Kan-beyin bariyerini bilirubin ilk günlerde geçiyor ve risk oluşturuyor. O yüzden korkulacak bir sey görmemiştir doktorunuz ki bebeğin hareketleri de normal syrediyorsa muhtemelen 3 ayı bekleyip ileri ki testleri isteyecektir.
Şekerli su, güneş ışığı pek işe yaramıyor maalesef. Kayınvalidemin ısrarı sonucu ben kesinlikle istemesem de onu ikna etmek için denedim ve sonuç değişmedi. :)
Şekerli su emzirme sarılığında bebek yetersiz beslendiği takdirde işe yarar. Ki bunu da önermiyorlar çünkü bebeğn şeker depolarını dolduracağınız için bebekte emme isteğini azaltır ve süt alımını etkiler. Tokluk hissi uyandırır.