Benim oğlumda sarılık olmuştu kulağının üst kısmına minicik bir kesik attırmıştım eşime bir damla kan akması yeterli iki üçgünde sarılığı geçmişti rengi bembeyaz olmuştu. hastaneye gittik doktor hiç bişey kalmamış demişti.
Bebeğin ilk hacamatı olmuş oluyor bu kesik