Urasin_annesi KaSeAy dort ay oldu sanirim artik korse taksam da bir ise yaramaz. Aldim ama sikilip bunaldim takamadim.
Huru KaSeAy gerçekten gidiyomu korseyle?ne kadar zamanla? Korse kulandığımda sıkıca bağlıyorum o zamanda sarkan göbek yukardan korsenin dışına çikıyı mideden🤣
ebrupoyraz Urasin_annesi akşamları ve haftasonu eşime bırakıp gidiyorum şaka bi yana bu kilo ile yaşamak çok sıkıyor beni
Urasin_annesi ebrupoyraz benim esim maksimum iki saat dayandi bakmak icin. Uykusuzluktan oluyorum falan dedim de anca oyle. Onun disinda bir saat bakiyor bazen yorgun olmazsa.
Senammm Yaren29 korse kullanmadım ama lastiği sıkı pijama takımım vardı onu giydim baya fark ettirdı gobegımı o zaman
areNilay Hamilelikte 8 kilo aldim ve dogumdan 10 gun sonra eski kiloma düştüm suan belki 15 kilo aldim 5 aylik gibi göbek var 😁 eşim de doktor birini icerde unuttu sanırım diyo😉😉 83 gun önce dogum yaptim bu arada 😁
Urasin_annesi areNilay sizinki emzirme gobegi olmus birazcik😄 bide o sorunumuz var yesen dert yemesen dert. Bu yorgunlukla yemeden de olmuyor cocuklarimiza bakabilmek icin guc lazim.
Urasin_annesi [bilinmeyen] hahaha ama sende oyle olmaz ki manyonez de sikman lazim yagli yagli misss 😅
babyboydoruk Evet gelelim bana 😂 evlenmeden önce 58kiloydum tabi evlendik ve 68kg oldum birden kilo aldım aslında kilo verip öyle hamile kalmak istiyordum ama olmadı ve kilo veremeden hamile kaldım 68kiloyla yedim yedim şiştim ve 85kiloyla doğuma gittim 😬 suanda 73kiloyum ve yapıştı gitmiyor kilolar 2.5ay oldu doğum yapalı 🙄
Karakiz Urasin_annesi 53 ile hamile kaldim 70 le doguma gittim suan 64 kiloya dustum gibegim fazla kalmadi bol bol su icin faydasini gordum yengem demisti cok su ic bende gunde 4 kitre su iciyrm ekmk fazla yemiym
Kuzeydmn Urasin_annesi bian beni anlatıyosunuz sandım üstüm başım kusnuk saç baş darma dagınık banyo enson nezaman yaptım unuttum 😂
Urasin_annesi Kuzeydmn disari cikinca hayatimda ilk defa disari cikmis gibi davraniyorum😄 ah ben yururken topuk sesim yankilanirdi 😂 simdi gobegim hopluyor. Zalimsin zaman!
Atlasgizem Urasin_annesi ben 50 ile hamile kaldım 70 oldum 😂 hiç çatlağım yok. Doğumdan hemen 20 gün sonra tüm göbeğim gitmişti şuan 55 kiloyum , hiç sarkmadım. Derinin yapısıyla alakalı sanırım 😊
Urasin_annesi Atlasgizem hic masallah diyemiyecegim lutfen bol gobekli ve catlakli arkadaslar yazsin 😄
Karakiz mucizem nasil vermissiniz masallah takdigi varmi bizede diyin 😊 esim bole iyisin diyo yok diyrm 53 idealim suan 64 kilodayim vermk istiyrm
mucizem Karakiz Ekmeği kesmiştim canım sadece ekmek yemiyordum bu aralar yine başladım o yüzden o kalan 5kg gitmiyor
Papatya07 Urasin_annesi ben 68kiloyla hamile kaldim 94du en son dogurdum 25+ kilo aldim boyum uzun.hep zayiftim suan 3ayligiz ve 12kilo verdim diet yapmadim kizim cok gazlı ve ev isi yemekti derken ama heryerim sarkti catladi kendimi cok lotu hissediyorum o yuzden yalniz degilsin kendini kotu hissetme bebeklerimiz saglikli olsunda napalim veririz bisekilde