Urasin_annesi 45 kiloydum doğuma 72 kilo ile girdim. Tam 27 kilo aldım. 🤦🏻♀️ Sezaryenden sonra ilk çıktığımda 7 kilosu gitmişti. 35 gün oldu doğum yapalı. Şimdi 56 kiloyum. 11 kilo daha duruyor ama 3-5 kilo versem yeter hepsini vermek istemiyorum da şu göbeğe nasıl çare bulcam bilmiyorum. Korse de her zaman takmıyorum unutuyorum, üşeniyorum. 🙄