Urasin_annesi 58 ile hamile kaldım 80 le doğuma girdim 22 kilo aldım yani doğumdan sonra 10 kilo gitti 70 e düştüm 2 ay geçti 2 kilo vermişim sadece o da şişlikler indi. Sezeryanin 3.günü korse takmaya başladım sarkma olmadı bu yüzden ama korseyi bir gün takmasam ertesi gün korse kapanmıyor şişlik geri geliyor demekki korse devamlı takmak lazım
Oğlumda süt alerjisi ciktigi için yemeye bişe bulamıyorum ve doymak için ekmeğe abaniyorum kilo vermem zor