Pelin87 UmayDuruMom yeni doğan aknesi olmuş 🥰 hayırlı olsun yavrunuz sağlıkla büyüsün inşallah, bize doktorumuz sütünden sür demişti, çabucak geçer inşallah
Momyyyy UmayDuruMom çok mu sıkı giydirdiniz sarıp salmaladınız ev de sıcak mı ? Ben yazın ortasında doğum yaptım bebeğim üşür düşüncesiyle giydirip üstünü örtüyordum bacakları isilik olmuştu kırmızı kırmızı sonra geçti geçince unuttum doktora sormayı da ama doktorunuza da danışın bence
UmayDuruMom Momyyyy ya biz kalın giydiriyoruz ya ev çok sıcak aslında herkes giyinmesine normal diyor ama ev çok sıcak olabilir 😊
benim_adim_ebruli UmayDuruMom bizde büyükler şey der kilodur kilo alcak o 😂😂😂😂 ama sıcaktan olmuş belli canım nemli alerjiye hiç benzemiyor fazlalaşırsa doktora sormayı ihmal etme yinede. sağlıkla büyüsün inşallah saçlarına da bittim 🤦🏻♀️😘🧿
Aysem-5 UmayDuruMom yeni doğan alerjisisiymis çoğu bebekde oluyor korkmayın kendiliğinden geçer bende çok korktum ilk hemşire deyince rahatladım 🙃
mermik UmayDuruMom geçmiş olsun. Benim kızım nisanın sonunda doğdu mayıs gibi onda da cıktı benzer şeyler. Asiya gittiğimizde çok giydirmissin annesi terlemiş dedi hemşire. Ama aynisi mi emin değilim.
Momyyyy UmayDuruMom biraz ev sıcaklığını düşür birde öyle bak bakalım olacak mı yine ve doktora da sor
Momyyyy UmayDuruMom Yenidoğanlar için 22-24 derece uygun diye okumuştum bir yerde herkes de öyle diyor. Bebekler için de 21-24 arası yani standart 22-23 de tutsan iyi olur birde öyle dene. Şuan kaç evin derecesi
Elifefeibrahim Pares geciriyor mu erkek bebegi sicagi sevmezmis bizde banyo yaptirinca hasta olur diye iyice orttuk boynunun alti omuzu isilik oldu ama burda okuduum kadariyla dalin de yapar diyorlar dalinin sabunu ve sampuanini da kullaniyorum o mu yapti ki