Benim oğlumunda yanakları boynu bu şekildeydi, doktor bize anne sütü alerjisi olabilir emzirdikten sonra yüzünü boynunu silin demişti. Hakikaten süt ilk aylarda çok fazla akıyordu, şimdi göğsüm terbiye oldu çocuk çekmedikçe süt gelmiyor bu kızarıklarda geçti çok şükür