Yenianne135 ben süt parasına başvurmadım hastane kayıt yapıyor calıstıgım icin işverenim evraklarımı sgk ya yolluyor .ama calısmıyorsan sen 170 i arayıp başvurabılırsın calısmadıgını söylerlerse eşinin calıstıgını belirt.5 gün önce arkadasımı süt parasından haberdar ettim 170 i arayıp hem bilgi almış hem basvurusu yapılmış