buseyokbasirin ptt ye yatıyor belki yatmıştır cünkü haber verilmiyor yattı diye ptt ye git yatmamışsa hastane bildirim yapmamış demektir önce dogum yaptıgın hastaneyi ara ardından 170 i ara onlar kaydını yapacaklar sana takip numarası verecekler 15 gün içinde yatar bana bir hfta sonra yattı dogumdan