Linaveannesi Aaaa56 odeme asamasinda demek yatti demekmis canim bilgin olsun benim arkadasim ptt de calisiyo 1 ay olmus yatali ben de odeme asamasinda diye hala duruyorum
Duruveannesii Linaveannesi 26 gün önce doğum yaptım 202 tl süt parası yattı benim adıma 300 tl henüz yatmadı
Miyonunannesi Meriwa buna direk hastane basvuruyormus siz e devletten cocuk parası diye kontrol edip orada ödeme bekleniyor gibi birsey yazıyo bana öyle yazıyoken gittik sorduk yatmıstı
Sedahiraa Eşim uzman çavuş olduğu için ben süt parası alamadım 170 i de aradık kurumunuzla görüşmeniz lazm dedi ve eşim emekli sandığına baglıymış bu konuda bilgisi olan var mı
Meriwa Aaaa56 yatmış o cnm gidip alın kıyamam bilmeyince 1 aydır bekliyo dimi 😂 bu uygulamada olmasa napcakmışız bilmem🤣
merve_mevaa Linaveannesi bende süt parasını e devletten baktım ödeme aşamasında yazıyor tam anlamadım bilgisi olan varmı
Linaveannesi merve_mevaa caanim biz iki aylik olduk yaklasik 1 aydir odeme asamasinda yaziyodu megersem yatinca oyle yaziyormus. Basvuru asamasinda yaziyorsa yatmamis oluyormus ben dun cektim calismadigim icin babaya yatmisti bir tanesi
Gonci Linaveannesi evet babanın adına süt parası yatıyor. Hastanenin basvurması lazım babamın tcsiyle. Doğum parasıda aile sosyal hizmetlere başvurmuştu eşim benim adıma ben kendi kimliğimle ptt den aldım
Goktug1308 glsmmc sosyal hizmetler il müdürlüğüne bebeğinin kimliği ve hastaneden verilen doğum raporunla gidip başvuruyorsun başvurduktan sonra 1 ay içinde ptt ye adına yatıyor
Alyammmmm Linaveannesi anne adına yatıyor ben ikisini de kendim aldım benim adıma yattı babada gidip alabilirmisin
Goktug1308 MervosP başvuru yaptıgımda ordaki görevli bana önümüzdeki ay içinde yatar ptt ye gidip alabilirsin dedi e devlette ödeme aşamasında yazıyordu ama ptt den aldım